СТРАТЕГИЯ И ПЛАНИРАНЕ
Една от основите на една конкурентноспособна компания е всичките й процеси да са силно оптимизирани. Все по-голям брой фирми се впускат в дигитални инициативи, но дали всички те са част от стратегическите усилия за дигитална трансформация или просто тактически подходи за дигитален маркетинг, понякога е трудно да се определи. Безспорен факт е обаче, че дигитализацията, като цяло ще заема все по-голяма и съществена част от маркетинга на вашата компания.
Поради това са необходими задълбочени познания и правилна синхронизация между традиционния и дигитален стратегически инструментариум за комуникация, който да достигане до вашата аудитория и да изпълни поставените бизнес цели.
БРАНД СТРАТЕГИЯ
Създаването на успешна бранд стратегия започва със задаване на правилните въпроси. Вашата марка е повече от вашето лого, име или слоган – това е цялото взаимодействие и изживяване, което клиентите и потенциалните ви потребители осъществяват с вашата компания, продукт или услуга. Вашата бранд стратегия определя същността и обещанието, което давате, както и бранд персоната, с която се свързвате с вашите потребители.
СТРАТЕГИческо планиране
Всяка компания се нуждае от посока и организационни цели, към които да работи. Стратегическото планиране предлага такъв тип насоки. В своята същина, стратегическият план е своеобразна пътна карта за постигане на бизнес целите. По-дългосрочното планиране позволява следването на синхронизирани стратегии и разпределянето на ресурси, в съответствие с пускането на продукти и кампании на един бранд, както и очакваните промени, които могат да настъпят на пазара.
В дигиталния маркетинг използваме подобен стратегически подход. Въпреки че дигиталните медии се променят бързо, дългосрочната трансформация, необходима за ефективен дигитален маркетинг изисква време, постоянство и синхронизация с цялостната маркетинг визия на бранда.