Инфлуенсър маркетинг
92% маркетолози
смятат инфлуенсър маркетингът за ефективен
Индустрията на инфлуенсър маркетинг е на стойност от $21.1 милиарда годишно, според Influencer Marketing Hub.
Инфлуенсър маргетингът представлява метод за популяризация и продажба на продукти и услуги в социалните мрежи чрез сътрудничество между бранд и онлайн инфлуенсър. Този вид маркетинг изгражда връзка между личността, която разполага със специална аудитория и счита се за експерт в своята област, и конкретния бранд, като привлича внимание към продуктите и услугите му чрез публикации в социалните мрежи като Facebook, Instagram, TikTok, YouTube и други.
Тези партньорства са изключително ефективни, тъй като инфлуенсърите са успели да изградят голямо доверие сред своите последователи, като препоръките им функционират като социално доказателство за потенциалните клиенти на бранда. За да бъде успешна стратегията за инфлуенсър маркетинг, е от съществено значение внимателно да се изберат личностите, които ще бъдат асоциирани с бранда и ще рекламират продуктите му.
Избор на правилния инфлуенсър
GoOnline разбира значението на правилния избор и никога не правим компромис с качеството на инфлуенсъра за твоя бранд.
Защо да изберете GoOnline:
- GoOnline ще поеме комуникацията и ще осигури условията на работа, които гарантират ефективността на твоите кампании.
- Планиране и реализация на кампании във всички социални мрежa.
- Максимизирането на обхвата на рекламните кампании изисква присъствие в няколко социални мрежи.
- GoOnline ще организира кампаниите ви така, че да подобри резултатите от тях във всички социални канали.
- Анализът на резултатите е от решаващо значение за успешността на кампанията.
- GoOnline ще извърши измерването на резултатите и ще извърши оптимизация, за да постигне по-добри резултати от инфлуенсър маркетинга.