SOFIA LAND RESIDENCE –
Как да продадем над 200 апартамента?!
Предизвикателство
Да продадем над 200 апартамента в един затворен комплекс.
На пръв поглед продажбата на 200 апартамента Не би била много сложна, ако не съществуваше допълнителното условие, че всички те се намират в един затворен комплекс. Това се усложняваше от факта, че затвореният комплекс попадаше във високия ценови сегмент. и съответно цените бяха над средните за пазара. Основните ключови предимства на комплекса беше близостта до много атрактивни точки. Също наличието на паркова среда и гарантираното запазване на красивите гледки от всеки от апартаментите, без възможност да бъде застроено около него.
Какво направихме
Първа стъпка беше да идентифицираме аудиториите и да направим подходящи стратегии за всяка от тях.
Тъй като отговаряхме и за поддръжката на профилите в социалните мрежи и менажирането на коментарите, част от екипа се запозна задълбочено с всички потенциални казуси – локацията, размер на жилищата и промяна на начина на изчисляване на квадратурата им, разликите между тераса, балкон и лоджия. В голяма степен за повечето потенциални въпроси разработихме сценарии за комуникация. |
Резултати
Проектът продължи над 2 години, като през този период постигнахме хиляди посещения на сайта и запитвания за огледи. На ежеседмична база подавахме и получавахме информация за насрочените срещи, като обсъждахме и ефективността на кампании, освен на база медийните показатели и спрямо разговорите, които брокерите имаха с клиентите. Например при предложение да видят и друг апартамент потенциалните клиенти отговарят, че „знаят за него, защото са видели рекламата му“.В резултат на съвместните ни усилия постигнахме над 90% продадени жилища и към момента още отчитаме интерес към комплекса, но са налични единствено единични оферти на вторичен пазар.